SMS – 0179433478 / 019-9548267

Blair-Bear So-Run Dairy

“aku” dang “aku” kalu dang jup’per….

Tone?
hermmm… doh bakpe Tone?
Amender yang sapa larat sakit otok?…………. kalu dop ejas dop leh ke? sapa larat gitu semer pa.

Mung dop nyaknyer ke inginier2 hok paler otok musing ketang 24 jang nung?. tebeng nyelah sek sek tu duk peroh ke otok nok buat kumira sutey. nok beri comey. nok beri molek. nok beri senang puok2 mung paka. Nyer seting bukang main comey…
Eh!!!! buleh ke die..
nyer ejah abih hok molek2. hok comey2. dang masuk dalam komputer, Ndak jugok, Ndak jugok.
Eh!!! Eh!! Eh!! Awok EH!!! Buleh dop Eh, kalu ambik gambo gitu, pahtu paka gitu je eh?, print gitu je.
dop buleh ke kalu buat gitu eh? dop payoh la di tebeng nok susoh2 petek2 ke keybok komputer eh, dop payoh la as-her nyer tonyoh2 ke mouse tu eh!!. Buang Kareng BLAKER tu eh!!!!.

Doh Yer ah Owp… aku rase gitu gaoup… Owp? Owp?

Doh yang gi tebeng!!! BAKPE…. Glenyar??

Dop eh. Peseng. Ijok dor…

Ijok mung!!….
BereJam duk ndak ke komputer nok buleh ke gambo skeping je…
OOOoOoooO baser bengong.

Doh guaner nim? Kener buat jugop ke mender tone o?

Dop tahu Starang eh Ambe… Loh gi lah… Layan eh….
Doh yang mung duk buat sokmo?… bakpe?
Tone? Mnatang mender gop Tone o?
Ke tone tone bok? ke tone dejok? tone broyer? tone duduk?
ke mnatang hok macam sarang bola bong rim beskal o?
Amender GOp!!!?

HorRrr!!! oWp!! TOne op?
Pade aku ah Owk… TOne ni luas sangat… nok woyak dop reti…
Dalam muzik pun ader gop.. Dalam nok wat baju pun ader ugop.. Nok wat design baju batik pun ader jugop, soh ke nok wat design corok batik… hok lagi ah… tapi kalu dari sbeloh Gambor pulok…

ning dengor molek nok woyak nim…
Tone tu…..

Weh Weh Weh!!!! Hardow… Ralik teh.. TUh acu tengok jam gop… guaner?? Lembu? ke Lembing…??
Dop Tahu ke Garib Iser nim?…
Horm…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s